Måndag.

Internet hos mormor har krånglat lite på senaste tiden så just nu sitter jag på Stadsbiblioteket för att det var en del saker jag var tvungen att ta tag i. Älskar möjligheten att man kan komma hit om man vill, känns lite som att man har ett kontor att gå till vilket gör det lättare för mig att få saker gjorda. När jag är hemma tenderar jag ofta att bli för lat och göra allt annat än det jag måste. I övrigt var det satans jobbigt att kliva upp kl fem imorse för att åka till jobbet. En effekt av två sena kvällar i Umeå. Var ju första gången vi var dit sen Sandra och Malin flyttade. Så kul att få se hur de bodde, träffa några av deras nya vänner och att testa på utelivet i ytterligare en stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0