2015-11-05.


Snodde en bild från Sanna som hon tog i fredags då vi firade Halloween, först hemma hos henne och sen på I'm Orange på PHB. Ungefär som tidigare år orkade jag inte lägga ner särskilt mycket energi på utklädnad så jag var en fånge, mycket enkelt. I lördags gick vi också ut, fast det blev ingen utklädnad alls då. Två bra kvällar, den senare lite seg dock från min sida. Var mest trött och sugen på hamburgare, haha.
   Eftermiddagsskift i veckan. Har haft så himla mycket PMS-besvär så visste inte om jag skulle ta mig igenom hela veckan där ett tag, men nu känns det ganska lugnt. Bara tre dagar kvar ju plus att Sandra och Malin kommer hem i helgen vilket gör att det känns mycket bättre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0