Valborgsmässoafton tvåtusenfemton.

Började kvällen med att äta trerätters tillsammans med dessa ovan. Vi gjorde det typ till ett knytkalas där alla fick stå för varsin del. Förrätten, som går att skymta på bilden, blev mitt jobb att fixa medan Elise gjorde varmrätten och Sandra efterrätten. Linnea, hon fixade snacks i form av chockladtäcka jordgubbar. Mycket lyckat! Sanna tittade också förbi en snabbis, vilket var trevligt, innan hon skulle vidare på en annan förfest.
 
Jag var mest glad över att jag fick två lediga dagar mitt i eftermiddagsveckan, och att det innefattade fest med mina bästa vänner gjorde det inte sämre precis.
 
Alle och Sebbe dök också upp efter ett tag och vi samlades runt köksbordet så som man gör. 
 
Sandra hade med sig sin shot-variant av tre i rad så det spelade vi. 
 
Några vändor ut på bron, drinkar och låtbyten senare for vi till statt där kvällen avslutades. Träffade massor med folk som jag kände så det det fanns inte så mycket tid över till annat än att prata med alla bekanta, men sånt är ju också himla kul. Umgicks knappt något med Linnea, Sandra, Elise eller killarna där inne haha.
 
Fler bilder kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0