2015-03-03.

+ Vet inte om jag har nämnt det någon gång här på bloggen men för åtta veckor sedan drog jag och Linnea igång UPPRÖRA, en feministisk studiecirkel. Ikväll snackade vi manlighet och nästa gång fortsätter vi på samma spår. Vi träffas varje måndag och det är cirka bäst. Vettiga människor, vettiga samtal, vettiga ämnen. Synd bara eftermiddagsveckan på jobbet står i vägen var tredje vecka och gör att jag missar vissa av träffarna. Det är cirka sämst. 
 
+ Har haft på mig min nya polotröja från Monki som jag köpte i Stockholm idag. Har kommit fram till att polotröjor är min nya kärlek. Vill ha på mig dem alltid och för evigt. Måste införskaffa mig fler. 
 
+ Att ta bilen och bara köra runt utan destination med en kompis i passagerarsätet är verkligen ett av mina favoritsätt att umgås. För i bilen finns det inget annat än personerna och deras samtal. Där finns bara de och orden de utbyter. Det gjorde jag och Linnea ikväll. Nästan sju mil hann vi avverka.
 
+ Jag har blivit medlem i RFSU och är aspepp på att engagera mig. Den 16/3 är det årsmöte i Luleå och om allt går vägen blir jag styrelseledamot då. Det känns bra och roligt och rätt. I framtiden är jag förhoppningsvis utbildad informatör också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0