När det går fel.

Igår var en dag med blandad kompott av bra och mindre bra saker. Till att börja gick min ena vindrutetorkare sönder. Ypperligt tillfälle kan man ju tycka när det snöar hur mycket som helst. Sen skulle jag till mamma men det var inte skottat så körde nästan fast, sladdade uppför en backe med bilen medan jag backade och sedan körde jag nästan fast igen. Tappade humöret, svor åt snön och förbarmade mig över varför jag är bosatt i Piteå. Planen för kvällen var i alla fall att jag, Malin, Sandra och Linnea skulle bada bastu men då all ved var fuktigt gick det inte så bra att få upp någon eld så vi bestämde oss för att fara till Malin och bada jacuzzi istället. När vi skulle fara körde Malin dock fast med bilen i en backe och det blev ett helt projekt att komma sig därifrån. Det gick bra ändå och tillslut tog vi oss där ifrån. Roligast var då jag och Sandra puttade på bilen och när Malin körde framåt gjorde jag en rejäl faceplant haha. Väl i badet kändes allt bra ändå, trots missöden, och kvällen slutade hur mysigt som helst med prat om viktiga och mindre viktiga saker. 

Gud vad jag önskar att det var sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0