Stockholm.

Verkligen haft det bäst i Stockholm. Vi bodde på Nordic C Hotell i de minsta rummen man kan tänka sig. Var för övrigt ett väldigt fint hotell med asgod frukost och bästa läget, mitt i centrum. Ganska så många timmar ägnade vi till shopping och jag fick med mig en hel del hem. Drinkar på Wokhouse, sushibuffé, The Imitation Game på bio och åka skridskor i Kungsträdgården hann vi också med. Vi for även till Naturhistoriska vilket var en skön omväxling mot för alla timmarna på stan, där såg vi även en film på IMAX-bio. På fredagen blev det utgång och det var väldigt roligt om än lite kaos. Har skrattat så himla mycket under denna resan, har haft det så jäkla roligt så tänkte jag bjuder på två bilder från sista dagen när vi fördrev tiden i lobbyn på hotellet och dog av skratt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0