.

Tyckte att det var på tiden att jag uppdaterade, bloggen har stått stilla lite väl länge. Detta har jag hunnit med idag:
Gått på promenad två gånger, först med Mimer och sen med Jalpa. Duschat och tvättat kläder. Ätit kakor till lunch istället för att göra mat. Lyssnat på låtar som jag inte har lyssnat på flera månader vilket gett mig en sådan konstig känsla i kroppen. Legat på golvet i hallen och tittat på bilder från Turiket och studenten. Började produktivt sen gick det utför. Hade tänkt hinna med att baka också innan tjejerna kommer hit ikväll för mys och sleepover.
 
Sedan sist jag skrev här har jag firat mina nitton år på jorden. Bjöd tjejerna på brunch på förmiddagen och på kvällen var vi hela gänget i Linneas loge. En himla bra födelsedag!
 
Jag har jobbat, precis som vanligt. Fick förlängt på ABB så har anställning till mitten på november. Jobbar nu tvåskift med helg vilket betyder mer pengar och att jag är ledig var tredje vecka. Trivs himla bra på ABB så kunde inte vara gladare. 
 
Varit på After work med jobbet. Ätit pizza tillsammans med Linnea, Sandra och Malin. Sett Frejs nya hus. Och så har jag klivit upp kl fem varje morgon den här veckan, men det kändes inte helt dumt då jag hade en himla fin utsikt från trucken.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0