This time around.

Tar vara på min ledigvecka så gott det går, blir ju inte att umgås med kompisar eller hitta på saker särskilt ofta under jobbveckorna. I onsdags åt jag lunch med Tove i stan, sen åkte vi hem till henne och bläddrade bland annat igenom hennes studentalbum, vilket fick mig att vilja göra ett också. I torsdags tog jag bilen och hämtade Linnea för att spendera dagen i Skellefteå. Inhandlade mysigaste koftan (på bilden) och fika på Fikeriet vilket inkluderade en monsterboll, en gigantiskt chokladboll, och då menar jag gigantiskt. Och igår hälsade jag på Elise i Luleå, vilket även Linn gjorde. Vi lagade middag tillsammans och tittade på film, Anastasia och The Tall Man. En riktigt mysig kväll! Idag sov jag ut länge, vaknade 13.42, och det var grymt skönt. Sånt måste man ju faktiskt också hinna med när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0