När man inte har nåt bättre för sig.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, fick ett heltidsjobb, körde bil ner till Norrköping, köpte en egen bil och en massa andra grejer.
 
Genomdrev du någon stor förändring?
Inte direkt. Började jobba varje dag istället för att vara i skolan, typ.
 
Blev någon av dinna vänner föräldra i år?
Nej och glada är de för det.
 
Vilket datum från 2014 kommer du alltid att minnas?
Dagen jag tog studenten, 11 juni.
 
 
Dog någon som stod dig nära?
Ja.
 
Vilka länder besökte du?
Turkiet.
 
Bästa köpet?
Bilen, helt klart. Det är så jävla najs att äga en egen bil.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det är klart. Främst mina vänner skulle jag nog säga, men också studenten, studentresan, att se mina favoritartister på Bråvalla och att vi adopterade Siri.
 
 
Saknar du något under 2014 som du vill ha år 2015?
Nya människor. Vill träffa och lära känna nya människor.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Mer äventyr.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vara pinsam.
 
Favoritprogram på TV?
På TV Storage Wars, på datorn Devious Maids, Historieätarna, Game of Thrones, Orange is the new black, American Horror Story och Faking it. 
 
Bästa boken du läste i år? 
Tror att jag bara har läst en enda bok i år och det var Torka aldrig tårar utan handskar del 1. Den var väldigt bra i alla fall.
 
Största musikaliska upptäckten?
Tove Lo började jag lyssna på i början av året och har fortsatt med det sen dess, älskar hennes musik. 
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Har väl inte direkt haft någon framgång på jobbet förutom att jag fått behålla det. Och att jag inte klantat till det och förstört sådant som är värt flera flera flera tusen kronor.
 
 
Största framgång på det privata planet?
Sparat ihop till en sexsiffrig summa.
 
Största misstaget?
För mycket av det goda.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär lika skulle jag tro.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen och sånt som hör till det, reparationer skatt försäkring. 
 
Något du önskade dig och fick?
Jobb.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Ett bättre valresultat.
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Bjöd tjejerna på brunch och sedan umgicks jag med hela gänget på kvällen.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det är väl klart att det finns. Om än bra var det inte ett perfekt år. 
 
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, musik, Siri.
 
Vem saknade du?
Zorro.
 
De bästa nya människorna du träffade?
De som jag inte vet något om förutom att de kommer från Hultsfred. 
 
 
Mest stolt över?
Ingen aning.
 
Högsta önskan just nu? 
Att sätta planer till verklighet. 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Sluta blunda på bilder eller nåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0