Januari - Juni 2013.

JANUARI
Firade in året med bästa vännerna. Var inne på tredje månaden som jag bodde ensam hemma och provade på baconlindad kyckling för första gången. Fick en pocket av PT i julklapp som var hur bra som helst. Bakade chokladbollar med kompisarna en kväll och hade en hel del fotouppgifter i skolan.
 
FEBRUARI
En ganska dåligt dokumenterad månad. Fixade en dundergod brunch med tjejerna. Fotade månen och hade sleepover med tjejerna. 
 
MARS
Altantaket rasade mitt i allt och så fick det va tills pappa kom hem. Påskpysslade med tjejerna. Fick träffa Gracie, Elise lilla kisse, för första gången. Drog till grustaget och åkte pulka och madrass. 

APRIL
Spenderade en dag på pottan, drack varm choklad och åkte madrass. Bowlade en kväll och såklart tog jag hem vinsten, haha. Lanade sims med tjejerna och var vaken i 32 timmar. Firade valborg med fest och denna månad kom även pappa hem från Slovakien. 

MAJ
Klättrade till toppen av Ursberget. Spenderade en kväll på södra hamn och tog en massa misslyckade hoppbilder. Bakade muffins med Sandra och sen hade vi picknick på en brygga. Fotade stop motion med Malin och Linnea och längtade som bara den till sommarlovet. 

JUNI
Kanske den bästa månaden på året. Började med att skåla in sommarlovet hos Maria, några dagar senare drog jag till Frankrike med Elise. Åt den godaste glass jag någonsin ätit, shoppade massor och mådde så jäkla bra. Sista veckan spenderade jag med Sofia och Linnea på festival i Norrköping och det var något av det roligaste jag gjort. Hoppas på en favorit i repris nästa år. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0