Reunion.

Åh vad roligt jag hade igår! Vi hade reunion med tjejerna från 9a och det var så kul att få träffa alla igen (om än jag umgås med hälften av de regelbundet haha), minnas allt från mellan- och högstadiet och höra vad alla håller på med nu för tiden. Kvällen började hos Sanna i Hortlax, sen for vi och bowlade och därefter Kalles. På Kalles stannade vi dock bara i typ en halvtimme och så for vi på Max istället för lite mat innan vi avrundade kvällen relativt tidigt.
 
Ingen trodde mig när jag sa att jag skulle vinna bowlingen eftersom jag var fullast, men klart jag fick strike på första försöket och vann över alla ändå. Tror fan jag bowla bättre igår än vad jag brukar göra när jag är nykter?
 
Som den mästerfotograf man är måst man ju älska snapchat-bilder! För att se lite bättre bilder från gårkvällen kan ni besöka Sannas blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0