En liten lista.

Jag heter Elin Sofia Wiklund. 
Jag är för tillfället peppad till ett möjligtvis kommande projekt. 
Jag är bra på att skriva anlyser (haha, ja men jo faktiskt). 
Jag tycker inte om våldtäktskulturen. 
Jag är dålig på att hålla mitt rum städat. 
Jag läser bloggar, artiklar, debatt om viktiga ämnen såsom feminism och politik varje dag, men i bokväg så "Torka aldrig tårar utan handskar - Del 1. Kärleken". 
Jag gillar när jag lär mig nya saker som gör mig till en bättre människa. 
Jag sjunger med även i låtar jag inte kan texten till. 
Jag älskar systerskapet. 
Jag är inte speciellt bra på att hålla mig sansad i diskussioner med pappa för att han är mästare på att provocera. 
Jag tycker om att kämpa för ett bättre samhälle. 
Jag föredrar solidaritet framför ett "sin egen lyckas smed"-tänk
Jag är beroende av min mobil, tråkigt men sant. 
Jag har på mig jeans som är nerfläckade med blå färg, en smutsig t-shirt och en grön kofta. 
Jag dricker mjölk, alltid mjölk. 
Jag lyssnar på imagine dragons, tove lo, autoheart och en massa house. 
Jag blir arg på att vi har ett rasistiskt parti i riksdagen. 
Jag blir rädd av få saker, men irriterad över mycket. 
Jag önskar förtryck inte existerade. 
Jag är uppväxt utan politik i min vardag, vilket jag är tacksam för eftersom jag kunnat komma fram till åsikter och politisk ståndpunkt utan påverkan från mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0