Tre senaste.

I förrgår började jag äntligen om att jobba igen. Det känns verkligen sååå skönt, och roligt framförallt. Var ju utan jobb i gode exakt fem månader så det var på tiden att återgå till arbete kan jag tycka. Tror jag kommer trivas bra på Coop. 



I förrgår kväll kom Sofia över för att äta middag. Sen gick vi till Ica och köpte glass och började se på Simon och ekarna. Vi tog en paus i filmtittandet för att hinna chilla med Linnea på taket ett tag också. Var ju helt underbart väder! Efter det köpte vi godis och for hem till mig igen för att se klart filmen.
 
 

Igår blev det en kort tag då vi bara hade litegrann kvar av intron, så när jag slutade for jag förbi mamma en sväng för att snacka med henne en stund och gosa med hundarna. Åkte förbi pappa också när jag ändå var i Bersika så det blev att äta middag där. Ett biobesök blev det också. Alice i spegellandet hade premiär, så frågade Sanna om hon ville se den och det ville hon. 
 


Idag har jag gjort min första riktiga arbetsdag. Valde självmant att börja 05:30. Vem är jag? Det gick dock förvånansvärt bra att ta sig upp ur sängen. Och resten av dagen flöt bara på. Hjälpte till på lagret och fick testa sitta i kassan. Ganska mycket information att ta in osv men kommer nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0