2016.

Detta är lite av det jag pysslat med de senaste fyra och en halv månaderna när det har ekat tomt här.
 
 
Började året med fest. Vad annars?
 
 
Sen åkte jag iväg till USA. Mer om det senare. Har fyra inlägg i utkast som väntar på att publiceras.
 
 
Kom hem i februari. Festade ännu mer och drack white russians i vanlig ordning.
 
 
Gjorde lerfittor på Fittan i fokus-pyssekvällen som RFSU anordnade på Kaleido. 
 
 
Gosade med mina favorithundar.
 
 
Sen åkte jag till Sri Lanka. Så småning om kommer det väl dyka upp något inlägg om den resan också.
 
 
Kom hem i april och blev sjuk direkt. Helgen därpå såg jag, Lina, Haedil och Linnea när Krunegård spelade i Umeå och dansade till Movits på klubb. Världsbra helg. 
 
 
Hälsade på Elise i Luleå. 
 
 
Bokade en weekend till London med Sanna. 
 
 
Johannes hade inflyttningsfest. Beerpong var givet.
 
 
Åkte till Luleå med Sofia för att dricka vin med henne och Elise. Vi hamnade på Bishops och lite senare joinade Linnea som tog bussen från Piteå.
 
 
Firade valborg i Umeå. 
 
 
Sanna fyllde 21. Hon bjöd på fika och sen åkte vi till Bredviksberget bland annat. 
 
 
Och så det bästa av allt. För två veckor sen flyttade jag äntligen hemmifrån och i lördags hade jag inflyttningsfest. Då såg jag ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0