Instagrambilder som jag är taggad i.

Lägger inte upp instagrambilder allt för ofta, men är taggade i en hel del. Här är ett urval av de instagrambilder som jag har taggats i. Från ca tre år tillbaka fram till nu.
 
 
När Linnea, Alexander och jag var på besök i Umeå. // När Malin och Sandra var hem till Piteå en helg.
 
 
En kväll då vi satt uppe på Bredviksberget fram tills kylan blev alldeles för påtaglig efter att solen hade gått ner. // Plockade jordgubbar i Sikfors med Malin en dag.
 
 
Tjejfest i Munkan under PDOL-helgen. // Vi drack vin och åt nuggets i en park i Luleå, sedan dansade vi på en båt till tre på morgonen.
 
 
Besökte Umeå med Linnea för att gå på Umeå Open. Här tog vi lunchpaus på kulturbageriet. // Reunion med tjejerna från 9A. Världsbäst.
 
 
Jag och Linnea drog igång Uppröra, en feministisk studiecirkel i början på året. Vi startade aldrig upp den igen efter sommaruppehåll, känns tråkigt men rätt. // Lussebullsbak hemma hos Malin.
 
 
En kväll med brudar och alkohol. Fullträff.
 
 
En dagsutflykt till Stockholm med Sofia. // En dagsutflykt till Skellefteå med Linnea.
 
 
Bjöd tjejerna på brunch när jag fyllde 19, vilket Sofia förevigade på bild. // Bråvalla -14.
 
 
Glädjeskrik på flaket. // Glitter & Glamour-tema på studentfest.
 
 
En till studentfest. Sverige-tema denna gång.
 
 
Förfest på hotellet i Alanya. // Sista kvällen på studentresan. 
 
 
En fishbowl och några shots för mycket. Kaos. // Hela gänget. 
 
 
Gick på skaparfest med Linnea. Trevlig stämning, äckliga drinkar. // En mycket fin bild på mig och mina vänner. Minst sagt.
 
 
Besökte Stockholm med klassen för att besöka SVT, SR och Riksdagen. // Lunch på Vapiano mellan studiebesöken.
 
 
Jag och Elise gick på en krokikurs. Faktiskt ganska kul, men inte riktigt min grej ändå. // Lilla julafton med bästa vänner.
 
 
Halloween för två år sedan. Verkligen noll ansträngning vad gäller min utklädnad. // PDOL -13. 
 
 
När jag fyllde 17 år. Hade en så bra kväll minns jag. // BBQ hos Sofia, sedan fest. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0