Min dag.

For hem till Elise igårkväll, måttligt nöjd för jag visste vad som väntade, nämligen frukt och nutella och filmtittande och övernattning hos en bästa vän.
 
Idag vaknade vi sent, åt frukost och satte oss sedan ner i vardagsrummet då vi inte hade något bättre att göra just då. Efter att vi varit uttråkade ett tag bestämde vi oss för att svänga förbi stan för att inhandla lite material för att kunna...
 
... måla. Penslar, akrylfärg och canvastavlor inhandlades.
 
Här är mina alster. Det blev en mensande livmoder, en vagina och feministtecknet. Som Elise sa "insidan, utsidan och budskapet."
 
Ikväll gick vi på bio. Pitch Perfect 2 var filmen vi såg och den var bra, varken mer eller mindre. Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat dryga 24 timmar med hon jag känt i femton hela år nu. Galet hur snabbt tiden går och att vår vänskap aldrig vacklat under all denna tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0