Mars.

Använder sällan min dator nu för tiden, därför har jag inte ägnat bloggen mycket tanke de senaste veckorna så nu när jag ändå startat datorn tänker jag att jag passar på att uppdatera. Detta är vad jag har sysslat med de senaste dagarna. 
 
Jag har suttit ute i trucken och njutit av solen och det faktum att gården är helt fri från snö på jobbet. Det känns verkligen som sommar där. I lördags var det så jäkla skönt att jag glömde bort tiden och var ute i en timma innan jag kom på mig själv att jag faktiskt befann mig på jobbet och borde jobba.
 
Jag vaknade upp med en vagel en fredag morgon. Det syns inte riktigt hur stor den faktiskt var på bilden, men som tur var blev den bara mindre och mindre under dagen och på kvällen syntes den knappt. Samma dag gick jag på bio med mamma. Vi såg på I nöd eller lust, rekommenderas! 
 
Jag har umgåtts med mina favoriter. Denna bild knäppte Sandra när vi var på Pottan. 
 
I lördags firade vi på packningen Micke, Janne och Lorre som alla fyllt 50 år. Vi samlades först alla hemma hos Kenneth där det bjöds på småplock och några öl innan vi drog vidare mot bowlingen. Gick väl sisådär för mig, kom inte sist men inte heller först. Sen åt vi middag på golden dragon och det blev en väldigt lyckad kväll. Ingen av födelsedagsbarna visste om att vi skulle fira dem. De trodde vi skulle på inflyttningsfest hos Kenneth så det blev en rolig överraskning som vart uppskattat!
 
Förra måndagen for jag till Luleå för att gå på möte och sedan hälsa på Elise. På mig hade jag en av alla mina polos. Kan som inte riktigt komma över hur mycket jag tycker om dem haha. Mötet jag skulle på var i alla fall RFSU Luleås årsmöte och nu sitter jag i styrelsen där och det känns asbra. Efter mötet for jag till Elise där det bjöds på äppelpaj och prat om bland annat datorproblem. 
 
Och i vanlig ordning spenderar jag en massa tid med vovven, om inte i soffan så ute på baksidan eller i skogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0