Lördag, söndag.

Fest stod på schemat igår. Började kvällen hos Tove, sedan hamnade vi på en förfest i stan innan vi gick till Statt där jag bland annat träffade Sanna. Var en av de bättre kvällarna igår måste jag säga, hade så himla roligt ute på krogen. Att man fick glida förbi kön och slapp betala inträde gjorde inte det hela sämre. Idag har jag haft på mig hörlurarna mest hela dagen bortsett från några timmar då jag hälsade på Linnea på hennes jobb och sedan följde med hem till henne för att umgås ett tag, samt ikväll då jag varit med Tove. Vi käkade middag tillsammans och sedan bestämde vi ganska spontant för att gå på bio. Såg Magic Mike XXL och den var bra, mycket bättre än första filmen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0