2015-12-03.

Fick för mig att jag skulle lyssna på P3 Dokumentär i måndags när jag hade tråkigt. Varje program är ca 1,5 timme som ofta handlar om något typ av brott och det är sååååå bra. Hittills har jag lyssnat på Fallet Thomas Quick, Patrik Sjöberg och sexövergreppen, Tvångssteriliseringarna, Dråpmisstänkta barnläkaren på Astrid Lindgrens barnsjukhus, Striden om de apatiska barnen, Peter Rätz - MC-infiltratören, Militärligan, Fallet Linda Chen, HIV-mannen, Kirunasvenskarna - drömmen om Stalins Sovjet samt ett kortare program om mordet på Olof Palme. Och det är väl typ det jag har sysslat med hela veckan nästan. Rekommenderar det varmt. Alla program som jag har lyssnat på har varit grymt intressanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0