LÅ.

Jag och Linnea var hos Elise i helgen. Vi mötte upp med henne i lördags eftermiddag för att käka lunch i stan och hinna med lite shopping när vi ändå var i grannstaden. Anledningen till varför vi befann oss i Luleå var inomhusfestivalen Minus 30 som det var tänkt att vi skulle gå på. Blev dock ett litet sidospår då vi hamnade på förfest i lägenhetshuset mittemot Elise, men vi tog oss i alla fall in till stan så att vi hann se Lorentz. Var ju ändå hans spelning som var viktigast trots allt. Biljetten till Minus 30 gav dessutom gratis inträde till Allstar så dit drog vi sen och dansade till stängning. Hade grymt roligt och känner att utgång någon annanstans än i Piteå lite oftare är mer än behövligt. 
 
Hann ta 150 bilder under kvällen och de allra flesta skulle jag väl inte direkt kalla bloggmaterial men några stycken blev ändå helt ok. Några lite ur fokus och så, men kvalitén är ju inte alltid det viktigaste kan ju jag tycka. Det är ju de lejda bilderna som är de roligaste att ha kvar!
 
 
Av någon anledning så bestämde jag och Linnea oss för att göra lite gymnastikövningar och yoga någon gång under kvällens gång också, vilket såg ut lite såhär...
 
Och det ledde även till detta, sekunderna innan Linnea gjorde en faceplant...
 
Som slutade med en blödande näsa, men en papperstuss i näsborren senare och allt var bra igen haha...
Man måste ju bara älska det ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0