2014-10-20.

Detta är lite av det som jag har gjort senaste tiden.

Varit med kompisar, såklart. Förra måndagen spelade vi monopol hos Malin. 

Sett Markus Krunegård för andra gången och det var hur bra som helst. Avslutade den kvällen på Max med ett och annat gapskratt.


Vaknat upp till denna utsikten och kände mest bara fyfan och var irriterad i stort sett hela den dagen. 

Och så har jag sett film med kompisarna, umgåtts med Tove och fått träffa hennes übersöta lilla valp Allan, varit på styrelseutbildning, planerat projekt med Linnea och varit på visning för LR hos Malin. 

I veckan jobbar jag eftermiddag så det lär ju inte hända ett dyft. Tack och lov att man är ledig i en hel vecka efter eftermiddagsveckorna, annars vet jag inte om jag orkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0