-

Idag har jag gråtit. Jag har gråtit för att jag har skrattat så mycket att tårarna inte gick att hejda och jag har gråtit för att jag är ledsen. Jag har gråtit för att det gör så ont att jag aldrig kommer vakna mitt i natten av att det klöser på dörren, att jag aldrig mer kommer ha honom i min famn, att jag aldrig mer kommer beklaga mig över vassa klor på bröstkorgen. Idag har jag gråtit för att jag saknar honom så jävla mycket. 

Jag försöker att inte tänka på det för ofta. Sysselsätter mig själv med en massa annat för att slippa tänka på det. Men ibland glömmer jag bort att tänka på allt annat och då kommer tårarna. För jag har inte kommit över det faktum att han inte längre är här, att han inte bara är på äventyr någonstans och kommer hem snart igen. 

Fyra år är alldeles, alldeles för lite år och jag önskar inget hellre än att han fortfarande var vid liv.

Det här suger verkligen.



Kommentarer
Postat av: mallan

<3 <3 <3 <3

2014-10-03 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0