Slutet på långhelgen.

Fredag kväll for jag och Linnea till Acusticum för att lyssna på A tribute to Robyn, sedan mötte vi upp med Sandra för att mysa på Nodo. Lördagen började jag med att gå på Loppis med Linnea. Fyndade en jacka för 30kr! Pappa fyllde även år i lördags så firade honom med lite tårta när jag kom hem. På kvällen var det Skaparfesten på Kårhuset. Förade hos Maria innan jag och Linnea drog vidare. Hade en himla bra kväll!! Idag så har jag testat glassar på PT, blev en riktigt god frukost haha. Och ikväll var jag på introduktion för ett jobb. Det var den långhelgen det. Bara tre veckor kvar till ännu mer ledighet, fast då i Turkiet. Gash så när det är nu!
Två bilder från igårkväll. På den till vänster hade vi precis kommit dit, alldeles blöta i håret efter att ha gått från Maria till Kårhuset medan det snöade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0