Långhelgen so far.

I tisdags fixade jag, Maria, Victor och Rebecca första maj-flyers och hängde upp första maj-affischer och så var jag på infomöte i Luleå inför ett serveringsjobb. I onsdags köpte jag fika på Coop, hämtade upp Sofia i munksund och så for vi hem till mig. På kvällen firade jag valborg tillsammans med hela gänget hos Alle, åt en grymt god middag och spelade maffia och goat simulator. I torsdags var jag först på manifestation för 2-åriga Maria som ska utvisas, sen gick jag i första maj-tåget och ropade slagord som "ropen skalla, ett sverige åt alla" och "sluta segregera, börja integrera" och det var fint. Sen var det träff på krokodil med liveband och talare och det var också fint. Kvällen spenderade jag i Linneas grillstuga med henne, Elise, Sanna, Frej, Alle, Malin och Sandra. Idag har jag än så länge bara spelat the sims, förhoppningsvis ägnar jag kvällen till något annat.
Från i tisdags och i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0