Tjugohundrafjorton.

En lista som jag snodde av Sofia, som snodde den av Linnea, som snodde den av någon annan. 
 
10 saker jag tycker om:
Choklad // Dagarna då solen aldrig går ner // Cougar Town // Att sova // Vara på festival // Doctor Martens // Bada // Feminism // Gamla kameror // Min näsring
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
Lasagne // Dagarna vi bara har fyra timmar solljus // Att inte kunna somna // Sniglar // Heteronormativitet // Läxor // Nageltrång // Taylor Swifts musik // Snöslask
 
8 bloggar jag läser:
Lady Dahmer // Manda da Manda // Egoina // Colorelle // Kenza // Illusioner // Angelica Blick // Frida Grahn
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Tatuera mig // Flytta till en annan stad // Adoptera en hund // Backpacka // Jobba med något jag tycker om // Volontärarbeta i Afrika // Hoppa fallskärm 
 
 
6 saker jag är rädd för:
Sniglar (lol) // Höga höjder // Åka karuseller // Och säkerligen tre saker till som jag ännu inte är medveten om
 
5 böcker jag tycker om:
The fault in our stars // Broken // Män som hatar kvinnor // Under det rosa täcket // Fifty shades of grey  
 
4 ord som beskriver mig:
Envis // Självständig // Glad // Onormal
 
3 saker jag ser fram emot:
Turkiet // Studenten // Bråvalla
 
 
2 förebilder:
Natashja Bolmberg // Kakan Hermansson
 
1 bra låt:
I will follow you into the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0